Conditional Type 2


Conditional Type II

Bunday gaplar hozirgi zamon yoki kelajakda sodir bo’lish ehtimoli yo’q bo’lgan ish-harakatlarda ishlatiladi.


If I had a lot of money, I would buy a house in Jeneva.
Agar ko`p pulim bo’lganda Jenevada uy sotib olgan bo’lardim. ( lekin hozirda pulim yo’q)


If my car broke down, I would take the bus.
Agar mashinam buzilib qolganda avtobusda kelardim. ( lekin mashinam buzilgani yo’q,kelajakni nazarda tutib gap tuzyapmiz).


 If + I were ni maslahat berish uchun ishlatamiz:


If I were you, I would talk to my parents.
O’rningda bo’lganimda, ota-onam bilan gaplashgan bo’lardim.


• Biz If gaplarda was o’rniga barcha olmoshlar bilan were ni ishlatsak bo’ladi.


If he were/was here, he would help us solve the problem.
Agar u shu yerda bo’lganida bizga bu muammoni yechishga yordam bergan bo’lardi.


Formulasi:


If + past simple,  + would/could/might+verb (infinitive)

  1. If I were you, I would eat more vegetables.
  2. If I met him, I would tell him about the party.
  3. If Dad worked today, he couldn’t take us to the park.
If I were you, I would live in the countryside.







If the weather was fine, we would go to the mountains

Comments

Popular posts from this blog

Present Continuous

Degrees of Adjectives. Sifat darajalari.

Future Simple